











A képzés célja A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek tudatos kommunikációra, így olyan készségek birtokába jussanak, amelyek segítségükre lehetnek abban, hogy megfelelő stílus és tartalmi elemekkel kommunikáljanak kollégáinkkal és az ügyfelekkel. Ennek használata megelőzhet konfliktusokat, illetve képessé válnak meglévő konfliktushelyzetek tudatos és hatékony kezelésére.A képzés célcsoportja Elsősorban cégvezetők, vállalkozók, alkalmazottak és azok, akik tanulni vágynak. Olyan személyek, akik ügyfelekkel vannak kapcsolatban és a probléma megoldás napi szinten munkájuk részre. Célcsoport továbbá a belépési feltételeknek megfelelő foglalkoztatott vagy munka nélkül álló személyek. A képzés során megszerezhető kompetenciák
A programba való bekapcsolódás feltételei Alapfokú iskolai végzettség Tervezett képzési idő 20 óra Tananyagegységek
A képzés formája csoportos
|