Hatékony kommunikáció

 

  A képzés célja
A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek tudatos kommunikációra, így olyan készségek birtokába jussanak, amelyek segítségükre lehetnek abban, hogy megfelelő stílus és tartalmi elemekkel kommunikáljanak kollégáinkkal és az ügyfelekkel. Ennek használata megelőzhet konfliktusokat, illetve képessé válnak meglévő konfliktushelyzetek tudatos és hatékony kezelésére.A képzés célcsoportja

Elsősorban cégvezetők, vállalkozók, alkalmazottak és azok, akik tanulni vágynak. Olyan személyek, akik ügyfelekkel vannak kapcsolatban és a probléma megoldás napi szinten munkájuk részre. Célcsoport továbbá a belépési feltételeknek megfelelő foglalkoztatott vagy munka nélkül álló személyek.

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • Saját személyiségünk megismerése
  • Más személyek partnerek személyiségének megismerése
  • Megfelelő önbizalom kialakítása
  • Önérvényesítés a partner érdekeinek figyelembe vételével
  • Magabiztos és bátor gondolatátvitel a kommunikáció során
  • Kommunikációs csapdák felismerése, elkerülése
  • Konfliktuskezelési taktikák alkalmazása
  • A partnerek, munkatársak motiválása

A programba való bekapcsolódás feltételei

Alapfokú iskolai végzettség

Tervezett képzési idő

20 óra

Tananyagegységek

  • Személyiségfejlesztés
  • Asszertív kommunikációs technikák
  • Konfliktuskezelés
  • Motiváció

 A képzés formája

csoportos