Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel.
Jelen tájékoztatónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy véleményét, panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el hozzánk.
Üzleti gyakorlatunk alapkövetelménye, hogy ügyfeleink felvetéseit haladéktalanul kivizsgáljuk, és a feltárt hibákat orvosoljuk. Ezért a panaszbejelentéseket rögzítjük, és rendezésüket kiemelt feladatként kezeljük.
Az alábbiakban összefoglaljuk az Ön által igénybe vehető panaszbejelentés rendjét.
Szóbeli panasz
Amennyiben megítélése szerint az Ön által kifogásolt eljárás a helyszínen megoldható, vagy egyszerűen orvosolható, esetleg információhiányon vagy félreértésen alapul, kérjük, forduljon:
Munkatársaink igyekeznek valamennyi kérdésére választ adni. Amennyiben bármilyen hibára derül fény, kollégáink tájékoztatni fogják a hiba orvoslásának módjáról is.
Írásbeli panasz
Amennyiben észrevételeit részletesen és maradandóan kívánja jelezni, vagy esetleg szóbeli panaszát nem az Ön teljes megelégedésére orvosoltuk, Önnek lehetősége van írásbeli panaszbejelentést tenni. A szükséges adatok teljes körű megadása érdekében egy Panaszbejelentő Nyomtatványt dolgoztunk ki. A nyomtatvány az ügyfélszolgálatunkon igényelhető.
Természetesen “hagyományos” módon, levélben tett panaszát is kivizsgáljuk.
Írásbeli panaszát megküldheti:
A panasz-bejelentést a beérkezéstől számított 30 napon belül tudjuk az Ön részére megválaszolni.
Előfordulhat, hogy a panasz kivizsgálása során kiegészítő információkra lesz szükségünk az Ön részéről. Ebben az esetben kérjük ilyen irányú megkeresésünk mielőbbi megválaszolását.
Békéltető Testület elérhetősége:
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Levelezési cím: 2801 Tatabánya, Pf: 161.
Központi telefonszám: 34/513-010
Központi fax: 34/316-259
Rutin-OKT.Kft vezetősége