A képzés célja
A résztvevők képesek legyenek tudatos kommunikációra, így olyan készségek birtokába jussanak, amelyek segítségükre lehetnek abban, hogy megfelelő stílus és tartalmi elemekkel kommunikáljanak kollégáikkal és az ügyfelekkel. Ennek használata megelőzhet konfliktusokat, illetve képessé válnak meglévő konfliktushelyzetek tudatos és hatékony kezelésére.
Kinek ajánljuk?
Céget vezetők, vállalkozók, alkalmazottak, munkatársak, és azok, akik tanulni vágynak. Azok számára, akik ügyfelekkel vannak kapcsolatban, a problémamegoldás napi szinten munkájuk része.
Miről tanulsz a képzésen?
Asszertív kommunikációs technikák
Konfliktuskezelés
Motiváció
Személyiségfejlesztés
Milyen kompetenciákat fejleszt?
A jelentkezés feltételei
A képzés formája
csoportos
Tervezett képzési idő
20 óra
(Kérésre előzetes tudásszint felmérést biztosítunk)
Letölthető képzési program
Jelentkezem a képzésre